Registrace stroje
Košík je prázdný

Lodní motor BF 250D (DBW)

Závěsné lodní motory Honda se právem řadí do prémiové třídy výrobků. U lodních motorů nejvyšší výkonové kategorie 115 HP+ jsou k dispozici i varianty motorů, u kterých je ovládání řazení, plynu a dalších funkcí řešeno nikoliv mechanicky lanovody nebo hydraulicky, ale elektrickým vedením. Systém ovládání DBW znamená Drive By Wire - "Řízení po drátě". Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitách na vodě!  Tyto motory s velkým zdvihovým objemem nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí.

Cena s DPH od 659 990 Kč
Varianty
  • Cena bez DPH
  • 545 446 Kč
  • Záruka
  • Prodloužená 60 měsíců
  • Prodloužená záruka se vztahuje na stroje zakoupené v ČR u autorizovaného prodejce, které pravidelně každý rok procházejí servisní kontrolou v autorizovaném servisu. Servis je povinnen každou servisní prohlídku vyznačit v servisní knížce.
    Více o záručních podmínkách

Varianty produktu

Varianta Cena s DPH Cena bez DPH Dostupnost Košík
BF 250D LDU 659 990 Kč 545 446 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D XDU 669 990 Kč 553 711 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D XCDU 669 990 Kč 553 711 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D UDU 679 990 Kč 561 975 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D UCDU 679 990 Kč 561 975 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D XDU (bílá) 669 990 Kč 553 711 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250D XCDU (bílá) 669 990 Kč 553 711 Kč na dotaz Mám zájem

Popis produktu

S jedinečnou kombinací technologií automobilových a lodních motorů jsou Honda BF 175, BF 200, BF 225 a BF 250 ukázkou technické dokonalosti společnosti Honda. Tyto motory lze získat, kromě klasického mechanického ovládánívý, s elektronickým ovládáním DBW. Technologie elektrického ovládání DBW posouvá úroveň komfortu ovládání lodních motorů do zcela nových dimenzí. U lodních motorů vysokých výkonů jejich majitelé ocení zejména mimořádně plynulé a lehké ovládání řazení rychlosti a otáček. Díky ovládacímu systému Honda DBW s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.

zažijte legendu. vše, co znamená výkon.

Rozdíl od klasického mechanického ovládání spočívá v ovládání řazení a otáček motoru elektronickou cestou. Uvnitř motoru jsou nainstalovány elektrické aktuátory, které okamžitě a spolehlivě reagují na pokyny z ovládacích prvků, podávané prostřednictvím kabelového svazku. Na první pohled je tak poznávacím znamením motorů s DBW, absence bowdenů a lanek vedoucích k lodnímu motoru a v místě ovládání ovládací páka s tlačítky a sdruženým přístrojem. Na lodi tak odpadá mnohdy složité provlékání a vedení ovládacích lanek.
V útrobách nových lodních motorů BF 175 / 200 / 225 / 250 Honda drží nespoutanou ohromnou sílu produkovanou motorem V6 s 24 ventilovou technikou, o objemu 3,6L a elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva. Tyto motory patří svým zdvihovým objemem k největším čtyřtaktním lodním motorům na světě. Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitáh na vodě! 
Všechny „Honda V6“ závěsné lodní motory s čistými aerodynamickými liniemi a novým designem ve stylu „Progressive V Form“ s výrazným zdůrazněným středové řížky ve tvaru “V” a chromovanými detaily, představují výrazně elegantní design. Nový design přispěl nejenom z estetického hlediska, ale rovněž přináší zvýšenou životnost krytu motoru, lepší ochranu proti vodě pronikající do motoru a zvýšenou odolnost laku a proti mechanickému poškození. Trojbodový zámek krytu motoru dokonale ochrání motor proti proniknutí vody a chytře umístěné úchopy přispěly k pohodlnější manipulaci a usnadnění provozní údržby. 
"Šestiválce do V Honda" nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí. Obsahuje řadu exkluzivních inovací Honda - včetně BLAST ™, PGM-FI, VTEC ™, ECOmo a další. Spolehlivost a výkon si přináší od automobilu Honda Odyssey. Díky dokonalému vyvážení vidlicového klikového mechanizmu tohoto 3,6 litru, šestiválce, disponují tyto motory mimořádně klidným chodem a téměř neznatelnými vibracemi. Díky počítačem řízenému systému vstřikování paliva PGM-FI, který optimálně dávkuje palivo, lodní motory BF 175 disponují spotřebou o 50% nižší než-li konvenční 2-taktní motory, a to při zachování maximálního výkonu. Jsou jsou dvakrát méně hlučnější ve srovnání s 2-taktními motory. Přepracované průduchy zajišťují účinnější nepřímý přívod vzduchu do sání. Motor tak nenasává vlhký vzduch. Proměnlivá délka sacího potrubí umožňující řídit množství a rychlost vzduchu podávaného do spalovací komory, tak zajišťuje co možná nejklidnější chod motoru. A to v celém rozsahu otáček! Vícebodové vtřilování paliva, lambda sonda, nízko posazený setrvačník a další technické "vychytávky" jen umocňují technickou vyspělost těchto motorů.
Přepracované motory „Honda V6“ rovněž skrývají velké množství úprav, přispívajících  ke zvýšení spolehlivosti a zjednodušení údržby. Odolnost proti korozi byla vylepšena o novou povrchovou úpravu motoru v podobě zinko-niklové povrchové vrstvy. Zároveň i další součásti motoru jako jsou olejová vana, kryt termostatu, horní upevňovací kryt a držák hřídele vrtule, převodová skříň a další, používají materiály s vysokou odolností proti korozi, čehož důsledkem je výrazně odolnější motor a převodová skříň. A nakonec, počet anod v každé sestavě válců, byl zvýšen z dvou na čtyři.
Spolehlivost mají v srdci. Testovali jsme motor v těch nejtěžších podmínkách, takže ať už plujete kdekoli, můžete plně důvěřovat vašemu plavidlu, že Vás bezpečně dopraví vždy kam potřebujete.

Technické parametry

  • Rozsah trimování
  • -4° až +16°
  • Úhel vyklopení max.
  • 72°
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 948 x 660 x 1,789 (L) / 1,916 (X) / 2,043 (U)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 183,9 (250)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 89 x 96
  • Délka nohy (mm)
  • L: 508 / X: 635 / U: 762
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 60 A
  • Výkon alternátoru
  • 90 A
  • Převodový poměr
  • 2,00
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5300 - 6300

Technologie

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTECTM je technologie primárně vyvinutá pro vysoko výkonné motory pro závodní vozy Honda. VTECTM mění výšku zdvihu a dobu otevření sacích ventilů a poskytuje tak optimální výkon motoru v celém rozsahu otáček motoru. Tímto systémem jsou opatřený nejvýkonnější lodní motory Honda a poskytuje hladký a stabilní chod při volnoběhu, zatímco ve vysokých otáčkách díky zvětšení zdvihu a časování ventilů motor neztrácí dech, ale naopak výkon a kroutící moment motoru ještě „nakopne“.

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

"Trolling Control"

"Trolling Control"

Citlivé dávkování rychlosti motoru při rybaření - Trolling Control
Velkou výhodou pro rybáře je možnost velmi citlivého ovládání rychlosti plavby. Jedná se o režim, kdy pomocí +/- tlačítka na ovládacím panelu lze krokově měnit otáčky motoru po 50 ot/min v rozsahu od 750 doo 1000 ot/min.

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

U lodních motorů vysokých výkonů jejich majitelé ocení zejména mimořádně plynulé a lehké ovládání řazení rychlosti a otáček. Díky ovládacímu systému Honda iST (Intelligent Shift nad Throttle) s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.
Rozdíl od klasického mechanického ovládání spočívá v ovládání řazení a otáček motoru elektronickou cestou. Uvnitř motoru jsou nainstalovány elektrické aktuátory, které okamžitě a spolehlivě reagují na pokyny z ovládacích prvků, podávané prostřednictvím kabelového svazku. 

Imobilizér

Imobilizér

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda