Košík je prázdný

Lodní motor BF 100

AkceDoporučujeme

BF100 a BF80 jsou poháněny motorem, který konstrukčně vychází z motoru pro automobil Honda Jazz. Honda tak zúročila roky výzkumu a vývoje a DNA těchto motorů byla předána i do závěsných lodních motorů BF 80 / 100. Nastal čas, abyste se prostřednictvím těchto motorů dostali o krok před ostatní.

Cena s DPH od 299 990 Kč
Varianty
  • Cena bez DPH
  • 247 926 Kč
  • Záruka
  • Záruka se neposkytuje

Varianty produktu

Varianta Cena s DPH Cena bez DPH Dostupnost Košík
BF 100 AK1 LRTU 309 990 Kč 256 190 Kč skladem Koupit
BF 100 AK1 XRTU 309 990 Kč 256 190 Kč u dodavatele Koupit

Popis produktu

Skupina závěsných lodních motorů BF100 a BF80 nasadila velmi vysokou laťku ve spolehlivosti, hospodárnosti, výkonu a technické vyspělosti motorů střední velikosti. Díky vysokému výkonu, velmi příznivé spotřebě paliva a velice zdařilému a líbivému designu patří tyto motory na absolutní světovou špičku.

nejlepší ve své třídě


BF100 a BF80 jsou poháněny motorem, který konstrukčně vychází z motoru pro automobil Honda Jazz. Honda tak zúročila roky výzkumu a vývoje a DNA těchto motorů byla předána i do závěsných lodních motorů BF 80 / 100. Nastal čas, abyste se prostřednictvím těchto motorů dostali o krok před ostatní. BF100 a BF80 jsou vybaveny exkluzivními inovacemi značky Honda jako jsou systémy BALSTTM, VTEC (pouze pro BF 100), PGM-FI, ECOmo, dříve známými hlavně ze závodních okruhů formule 1 nebo Moto GP. Tyto lehké a kompaktní motory nabízejí velmi příznivý poměr výkonu a hmotnosti s vynikající spotřebu paliva. Tento výkonný 1,5 litrový motor, se 16-ventilovou SOHC technikou je zabudován do velmi dynamicky působího krytu s patentovanou dvojitou, vícevrstvou povrchovou ochranou a patří mezi nejlehčí motory v dané kategorii. Pro zlepšení ochrany před korozí je navíc využíváno ochranných anod, nerezové ocele a vodotěsných elektrických konektorů. Noha s převodovkou a vrtulí disponuje profilem velmi snižujícím hydrodynamický odpor při plavbě a zvyšující účinnost vrtule. To přináší podstatně rychlejší akceleraci motoru a snížení spotřeby paliva.

 

Technické parametry

  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 73,6 (100)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 1496
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů, VTEC
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 166 / X: 172
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 73 x 89,4
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 748 x 449 x 1,566 (L) / 1,693 (X)
  • Délka nohy (mm)
  • L: 537 / X: 664
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 35 A
  • Výkon alternátoru
  • 44 A
  • Převodový poměr
  • 2.33
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5500 - 6000

Technologie honda

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTECTM je technologie primárně vyvinutá pro vysoko výkonné motory pro závodní vozy Honda. VTECTM mění výšku zdvihu a dobu otevření sacích ventilů a poskytuje tak optimální výkon motoru v celém rozsahu otáček motoru. Tímto systémem jsou opatřený nejvýkonnější lodní motory Honda a poskytuje hladký a stabilní chod při volnoběhu, zatímco ve vysokých otáčkách díky zvětšení zdvihu a časování ventilů motor neztrácí dech, ale naopak výkon a kroutící moment motoru ještě „nakopne“.

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

"Trolling Control"

"Trolling Control"

Citlivé dávkování rychlosti motoru při rybaření - Trolling Control
Velkou výhodou pro rybáře je možnost velmi citlivého ovládání rychlosti plavby. Jedná se o režim, kdy pomocí +/- tlačítka na ovládacím panelu lze krokově měnit otáčky motoru po 50 ot/min v rozsahu od 750 doo 1000 ot/min.

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Vynikající využitelný dobíjecí výkon alternátoru
Díky vícepólovému alternátoru Honda je okamžitě k dispozici dostatek elektrické energie. Alternátor je schopen poskytnout celkově od 22 A (BF 40) do 90 A (BF 175-250) a dobíjecích od 17 A (BF 40) až po 60 A (BF 175-250). To představuje v některých případech více než dvojnásobek než-li u některých konkurentů. Tento výkon plně postačuje pro udržení baterií v nabitém stavu po celý den i když jsou v činnosti další palubní spotřebiče.

Dokumenty ke stažení

Příslušenství

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Auta Honda Moto Global Honda BG Technik EGO Vari Selvo