Registrace stroje
Košík je prázdný

Závěsné lodní motory s digitálním ovládáním DBW

Technologie elektrického ovládání posouvá úroveň komfortu ovládání lodních motorů do zcela nových dimenzí. U lodních motorů vysokých výkonů jejich majitelé ocení zejména mimořádně plynulé a lehké ovládání řazení rychlosti a otáček. Díky ovládacímu systému Honda DBW s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.

VSTUPTE DO SVĚTA DIGITALIZACE, DO SVĚTA TECHNOLOGIE "DRIVE BY WIRE" (DBW)

Rozdíl od klasického mechanického ovládání spočívá v ovládání řazení a otáček motoru elektronickou cestou. Uvnitř motoru jsou nainstalovány elektrické aktuátory, které okamžitě a spolehlivě reagují na pokyny z ovládacích prvků, podávané prostřednictvím kabelového svazku. Na první pohled je tak poznávacím znamením motorů s DBW, absence bowdenů a lanek vedoucích k lodnímu motoru a v místě ovládání ovládací páka s tlačítky a sdruženým přístrojem. Na lodi tak odpadá mnohdy složité provlékání a vedení ovládacích lanek.
Na přání si zákazník může zvolit řešení obsahující imobilizér s bezklíčkovým ovládáním „Smart Key“, který stačí mít u sebe v kapse.
Celý systém digitálního ovládání je na plavidle propojen s datovou páteřní sítí NMEA 2000 a komunikuje s ostatním digitálním přístrojovým vybavením a diagnostikou plavidla. Síť NMEA 2000 je rovněž používána jako záloha v případě problémů se systémem – prostě aby bylo vše maximálně bezpečné.

Pro milovníky rybolovu DBW nabízí možnost citlivého a zároveň velmi praktického ovládání otáček motoru při pomalém vlečení návnady v rozsahu 650 – 1000 ot. /min.
v krocích po 50 otáčkách. Výsledkem pro rybáře je zcela plynulá a bezpečná plavba v rychlostech jak potřebuje.

Lodní motor BF 115J (DBW)
NovinkaJiž brzy

Lodní motor BF 115J (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 84,6 (115) / 5250
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 221 / X: 224

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

Tichý a klidný chod bez vibrací

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

od
Lodní motor BF 135D (DBW)
NovinkaJiž brzy

Lodní motor BF 135D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 99,3 (135)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 221 / X: 224

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

Tichý a klidný chod bez vibrací

Výkonné regulované dobíjení

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

od 474 990 Kč
Lodní motor BF 150D (DBW)
NovinkaJiž brzy

Lodní motor BF 150D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 108,8 (147,9)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů, VTEC
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 221 / X: 224

Záruka 5 let

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

od 494 990 Kč
Lodní motor BF 175D (DBW)

Lodní motor BF 175D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 128,7 (175)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • X: 282

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

od 579 990 Kč
Lodní motor BF 200D (DBW)

Lodní motor BF 200D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 147,1 (200)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

Imobilizér

od 599 990 Kč
Lodní motor BF 225D (DBW)

Lodní motor BF 225D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 165,5 (225)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

Imobilizér

od 629 990 Kč
Lodní motor BF 250D (DBW)

Lodní motor BF 250D (DBW)

  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 183,9 (250)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286

Záruka 5 let

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

NMEA 2000

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Ochrana motoru proti poruchám

"Trolling Control"

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

Imobilizér

od 659 990 Kč
Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari
EGO Selvo Altendorf OAV
Honda Auta Honda Moto Global Honda