Registrace stroje
Košík je prázdný

Lodní motor BF 135

Závěsný lodní motor BF135 nesnese žádné kompromisy mezi výkonem a komfortem. Veli jemné a přesné řazení nabízí neobyčejné manévrovací schopnosti na vodě. Dvojitý vyvažovací hřídel snižuje hlučnost a vibrace motoru a tím zaručuje nejlepší komfort při použití ve své třídě.

  • Cena s DPH
  • Dostupnost
  • prodej ukončen
  • Záruka
  • Prodloužená 60 měsíců
  • Prodloužená záruka se vztahuje na stroje zakoupené v ČR u autorizovaného prodejce, které pravidelně každý rok procházejí servisní kontrolou v autorizovaném servisu. Servis je povinnen každou servisní prohlídku vyznačit v servisní knížce.
    Více o záručních podmínkách

Varianty produktu

Varianta Cena s DPH Cena bez DPH Dostupnost Košík
BF 135 AK2 LU 409 990 Kč 338 835 Kč prodej ukončen
BF 135 AK2 LCU 399 990 Kč 330 570 Kč prodej ukončen
BF 135 AK2 XU 409 990 Kč 338 835 Kč prodej ukončen
BF 135 AK2 XCU 409 990 Kč 338 835 Kč prodej ukončen

Popis produktu

osedlejte vlnu komfortu

Zcela nové motory Honda BF115 / 135 / 150 společně s výkonem a ohromnou silou disponují nejnovějšími, vylepšenými charaktristikami. Zároveň jsou představiteli ekologicky nejčistšího a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě. Tyto závěsné lodní motory totiž mají za sebou desítky let technických zkušeností z automobilů, jako je  Honda Accord. Skrývají v sobě celou řadu exkluzivních inovací - včetně systému BLAST ™, PGM-FI, ECOmo a VTEC ™. Vysoký výkon motoru si tak můžete užívat v celém rozsahu otáček. Motory BF115 / 135 / 150 jsou prvními závěsnými motory na světě vybavenými LAF (Linear Air-Fuel) senzorem, který neustále velice přesně vyhodnocuje bohatost směsi a zajišťuje optimální dávkování paliva. Výsledkem je o 15% nižší spotřeba paliva oproti dvoutaktu s přímým vstřikem a až 45% úspora paliva oproti konvenčnímu dvoutaktu a při zachování maximálního výkonu. 2,3 litru zdvihovího objemu ve čtyřválcovém provedení v řadě, opatřených vícebodovým vstřikováním paliva, proměnlivou délkou sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách. Mimořádně úsporný provoz neustále hlídá systém LAF a optimální teplotu zajišťují 3 individuální chladící systémy. Je tím dosaženo nejvyššího litrového výkonu v dané kategorii motorů. Bezpečnost je zajištěna elektronickým řídícím systémem, který neustále hlídá stav motoru. Čistota paliva je zaručena díky vestavěnému odlučovači vody z paliva.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 845 x 580 x 1,665 (L) / 1,790 (X)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 99,3 (135)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 214 / X: 217
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 87 x 99
  • Délka nohy (mm)
  • L: 508 / X: 635
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 40 A
  • Výkon alternátoru
  • 55 A
  • Převodový poměr
  • 2.14
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5000 - 6000

Technologie

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Vynikající využitelný dobíjecí výkon alternátoru
Díky vícepólovému alternátoru Honda je okamžitě k dispozici dostatek elektrické energie. Alternátor je schopen poskytnout celkově od 22 A (BF 40) do 90 A (BF 175-250) a dobíjecích od 17 A (BF 40) až po 60 A (BF 175-250). To představuje v některých případech více než dvojnásobek než-li u některých konkurentů. Tento výkon plně postačuje pro udržení baterií v nabitém stavu po celý den i když jsou v činnosti další palubní spotřebiče.

"Trolling Control"

"Trolling Control"

Citlivé dávkování rychlosti motoru při rybaření - Trolling Control
Velkou výhodou pro rybáře je možnost velmi citlivého ovládání rychlosti plavby. Jedná se o režim, kdy pomocí +/- tlačítka na ovládacím panelu lze krokově měnit otáčky motoru po 50 ot/min v rozsahu od 750 doo 1000 ot/min.

Dokumenty ke stažení

Příslušenství

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda