Registrace stroje
Košík je prázdný

Lodní motor BF 250D

Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitách na vodě!  Tyto motory s velkým zdvihovým objemem nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí. Kromě technického řešení si tyto motory "vypůjčily" od automobilů i třeba startování pomocí tlačítka nebo imobilizér.

Cena s DPH od 579 990 Kč
Varianty
  • Cena bez DPH
  • 479 331 Kč
  • Záruka
  • Prodloužená 60 měsíců
  • Prodloužená záruka se vztahuje na stroje zakoupené v ČR u autorizovaného prodejce, které pravidelně každý rok procházejí servisní kontrolou v autorizovaném servisu. Servis je povinnen každou servisní prohlídku vyznačit v servisní knížce.
    Více o záručních podmínkách

Varianty produktu

Varianta Cena s DPH Cena bez DPH Dostupnost Košík
BF 250 D LRU 579 990 Kč 479 331 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250 D XRU 589 990 Kč 487 595 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250 D XCRU 589 990 Kč 487 595 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250 D URU 599 990 Kč 495 860 Kč na dotaz Mám zájem
BF 250 D UCRU 599 990 Kč 495 860 Kč na dotaz Mám zájem

Popis produktu

S jedinečnou kombinací technologií automobilových a lodních motorů je modelová řada BF 175, BF 200, BF 225 a BF 250 ukázkou technické dokonalosti společnosti Honda. Pokud hledáte dokonalý zážitek z pobytu na vodě, právě jste ho našli.

zažijte legendu. vše, co znamená výkon.

V útrobách nových lodních motorů BF 175 / 200 / 225 / 250 Honda drží nespoutanou ohromnou sílu produkovanou motorem V6 s 24 ventilovou technikou, o objemu 3,6L
a elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva. Tyto motory patří svým zdvihovým objemem k největším čtyřtaktním lodním motorům na světě. Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitáh na vodě! 
Všechny „Honda V6“ závěsné lodní motory s čistými aerodynamickými liniemi a novým designem ve stylu „Progressive V Form“ s výrazným zdůrazněným středové řížky ve tvaru “V” a chromovanými detaily, představují výrazně elegantní design. Nový design přispěl nejenom z estetického hlediska, ale rovněž přináší zvýšenou životnost krytu motoru, lepší ochranu proti vodě pronikající do motoru a zvýšenou odolnost laku a proti mechanickému poškození. Trojbodový zámek krytu motoru dokonale ochrání motor proti proniknutí vody a chytře umístěné úchopy přispěly k pohodlnější manipulaci a usnadnění provozní údržby. 
"Šestiválce do V Honda" nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí. Obsahuje řadu exkluzivních inovací Honda - včetně BLAST ™, PGM-FI a VTEC ™ atd. Spolehlivost a výkon si přináší od automobilu Honda Odyssey. Díky dokonalému vyvážení vidlicového klikového mechanizmu tohoto 3,6 litru, šestiválce, disponují tyto motory mimořádně klidným chodem a téměř neznatelnými vibracemi. Díky počítačem řízenému systému vstřikování paliva PGM-FI, který optimálně dávkuje palivo, lodní motory BF 175 / 200 / 225 / 250 disponují spotřebou o 50% nižší než-li konvenční 2-taktní motory, a to při zachování maximálního výkonu. Jsou jsou dvakrát méně hlučnější ve srovnání s 2-taktními motory. Přepracované průduchy zajišťují účinnější nepřímý přívod vzduchu do sání. Motor tak nenasává vlhký vzduch. Proměnlivá délka sacího potrubí umožňující řídit množství a rychlost vzduchu podávaného do spalovací komory, tak zajišťuje co možná nejklidnější chod motoru. A to v celém rozsahu otáček! Vícebodové vtřilování paliva, lambda sonda, nízko posazený setrvačník a další technické "vychytávky" jen umocňují technickou vyspělost těchto motorů.
Přepracované motory „Honda V6“ rovněž skrývají velké množství úprav, přispívajících  ke zvýšení spolehlivosti a zjednodušení údržby. Odolnost proti korozi byla vylepšena o novou povrchovou úpravu motoru v podobě zinko-niklové povrchové vrstvy. Zároveň i další součásti motoru jako jsou olejová vana, kryt termostatu, horní upevňovací kryt a držák hřídele vrtule, převodová skříň a další, používají materiály s vysokou odolností proti korozi, čehož důsledkem je výrazně odolnější motor a převodová skříň. A nakonec, počet anod v každé sestavě válců, byl zvýšen z dvou na čtyři.
Spolehlivost mají v srdci. Testovali jsme motor v těch nejtěžších podmínkách, takže ať už plujete kdekoli, můžete plně důvěřovat vašemu plavidlu, že Vás bezpečně dopraví vždy kam potřebujete.

BF250D se na trh dodává jak ve verzi s mechanickým ovládáním, tak i ve verzi s elektronickým DBW ovládáním řazení a plynu - Intelligent Shift and Throttle®. Navíc si budoucí majitel může vybrat mezi dvěma barevnými variacemi - tradiční stříbrnou a perleťově bílou.

Technické parametry

  • Rozsah trimování
  • -4° až +16°
  • Úhel vyklopení max.
  • 72°
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 920 x 625 x 1,789 (L) 1,916 (X) / 2043 (U)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 183,9 (250)
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 3583
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, VTEC, 24 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 276 / X: 282 / U: 286
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 89 x 96
  • Délka nohy (mm)
  • L:508 / X:635 / U:762
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 60 A
  • Výkon alternátoru
  • 90 A
  • Převodový poměr
  • 2.00
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 5300 - 6300

Technologie

Záruka 5 let

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTEC™ – Elektronicky řízené časování a zdvih ventilů

VTECTM je technologie primárně vyvinutá pro vysoko výkonné motory pro závodní vozy Honda. VTECTM mění výšku zdvihu a dobu otevření sacích ventilů a poskytuje tak optimální výkon motoru v celém rozsahu otáček motoru. Tímto systémem jsou opatřený nejvýkonnější lodní motory Honda a poskytuje hladký a stabilní chod při volnoběhu, zatímco ve vysokých otáčkách díky zvětšení zdvihu a časování ventilů motor neztrácí dech, ale naopak výkon a kroutící moment motoru ještě „nakopne“.

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Vynikající využitelný dobíjecí výkon alternátoru
Díky vícepólovému alternátoru Honda je okamžitě k dispozici dostatek elektrické energie. Alternátor je schopen poskytnout celkově od 22 A (BF 40) do 90 A (BF 175-250) a dobíjecích od 17 A (BF 40) až po 60 A (BF 175-250). To představuje v některých případech více než dvojnásobek než-li u některých konkurentů. Tento výkon plně postačuje pro udržení baterií v nabitém stavu po celý den i když jsou v činnosti další palubní spotřebiče.

"Trolling Control"

"Trolling Control"

Citlivé dávkování rychlosti motoru při rybaření - Trolling Control
Velkou výhodou pro rybáře je možnost velmi citlivého ovládání rychlosti plavby. Jedná se o režim, kdy pomocí +/- tlačítka na ovládacím panelu lze krokově měnit otáčky motoru po 50 ot/min v rozsahu od 750 doo 1000 ot/min.

Imobilizér

Imobilizér

Dokumenty ke stažení

Příslušenství

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda