Registrace stroje
Košík je prázdný

Lodní motor BF 115J (DBW)

-1 000 Kč

Tyto závěsné lodní motory totiž mají za sebou desítky let technických zkušeností z motoristického sportu a z výroby automobilů a motocyklů. Zároveň jsou představiteli ekologicky nejčistšího, tichého a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě. Dostává se Vám do rukou verze s elektronickým ovládáním DBW.

Akční cena s DPH od 398 990 Kč
Varianty
  • Běžná cena s DPH
  • od 399 990 Kč
  • Cena bez DPH
  • 329 744 Kč
  • Záruka
  • Prodloužená 60 měsíců
  • Prodloužená záruka se vztahuje na stroje zakoupené v ČR u autorizovaného prodejce, které pravidelně každý rok procházejí servisní kontrolou v autorizovaném servisu. Servis je povinnen každou servisní prohlídku vyznačit v servisní knížce.
    Více o záručních podmínkách

Varianty produktu

Varianta Cena s DPH Cena bez DPH Dostupnost Košík
BF 115J XDU 409 990 Kč 338 835 Kč skladem Koupit
BF 115J LDU (bílá) 398 990 Kč 329 744 Kč skladem Koupit
BF 115J XDU (bílá) 409 990 Kč 338 835 Kč skladem Koupit
BF 115J LDU 398 990 Kč 329 744 Kč na dotaz Mám zájem

Popis produktu

ODDEJTE SE DESIGNU V DUCHU "DYNAMIC MOTION"

Zcela přepracovaný lodní motor Honda BF115J DBW společně s výkonem a ohromnou silou vykazuje po všech stránkách vylepšené charaktristiky. Zároveň je představitelem ekologicky nejčistšího a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě. Tato řada závěsných lodních motorů totiž má za sebou desítky let technických zkušeností převzatých z okruhových automobilových závodů. Skrývají v sobě celou řadu exkluzivních technologií - včetně systému BLAST ™, PGM-FI, ECOmo a další. Vysoký výkon motoru si tak můžete užívat v celém rozsahu otáček. Úspora paliva je zde zajištěna unikátní technologií Honda ECOmo. Zjednodušeně se jedná o spalování motoru velmi chudé směsi. Systém nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a velmi citlivě dávkuje optimální množství podávaného paliva v závislosti na režimu chodu. Dochází tak navíc k podstatnému snížení emisí výfuku a následnému dopadu na životní prostředí. Výsledkem je o až 15% nižší spotřeba paliva oproti dvoutaktu s přímým vstřikem a až 45% úspora paliva oproti konvenčnímu dvoutaktu. 2,3 litru zdvihovího objemu ve čtyřválcovém provedení v řadě, opatřených vícebodovým vstřikováním paliva, proměnlivou délkou sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách. Technologie Honda BLAST™, společně s elektronickým vstřikováním paliva PGM-FI zase zajišťují okamžitou akceleraci motoru na pokyn ovládací páky až do výše požadovaných otáček při zachování mimořádně nízké spotřeby paliva. Bezpečnostní a výstražný systém lodních motorů Honda zaručuje ochranu motoru a bezpečnější plavbu. Vedle technické dokonalosti byl u těchto motorů kladen důraz i na jednoduchost údržby a tím snížení provozních nákladů.
BF115J se na trh dodává jak ve verzi s mechanickým ovládáním, tak i ve verzi s elektronickým DBW ovládáním řazení a plynu - Intelligent Shift and Throttle®. Navíc si budoucí majitel může vybrat mezi dvěma barevnými variacemi - tradiční stříbrnou a perleťově bílou.

Technické parametry

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 913 x 618 x 1,688 (L) / 1,815 (X)
  • Startování
  • Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP)
  • 84,6 (115) / 5250
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 2354
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový čtyřválec s rozvodem OHC, 16 ventilů
  • Příprava paliva
  • Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování
  • Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg)
  • L: 221 / X: 224
  • Naklápění a vyklápění motoru
  • Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 87 x 99
  • Délka nohy (mm)
  • L: 508 / X: 635
  • NMEA 2000®
  • Ano
  • Kapacita dobíjení baterií
  • 40 A
  • Výkon alternátoru
  • 55 A
  • Převodový poměr
  • 2.14
  • Systém výfuku
  • Do vody
  • Systém chlazení
  • Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1)
  • 4500 - 6000
  • Max.čistý kroutící moment Nm/ot.min
  • 194

Technologie

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

BLAST – Zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách

Boosted Low Speed Torque. Elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Honda, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

ECOMO – Motor s řízeným spalováním

Economy Controled Motor. Lodní motory Honda s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.

NMEA 2000

NMEA 2000

Kompatibilita s NMEA 2000 umožňuje komunikaci s ostatní elektronikou na palubě a nabízí možnost zobrazení širokého rozsahu informací na přístrojové desce. Připojením do sítě s NMEA 2000 a např. přístroji Garmin nebo Lowrance, mohou být pohodlně zobrazovány údaje, jako jsou otáčky, teplota, spotřeba paliva na obrazovkách těchto sdružených přístrojů.

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Vícevrstvá ochrana proti korozi

Stříbrný metalický lak na povrchu motoru znamená mnohem více, než jenom kosmetickou úpravu vzhledu. Každý motor Honda je proti dlouhodobému vystavení vlivu nepříznivých podmínek ultrafialového záření a slané mořské vody chráněn čtyřvrstvou ochranou. První ochrannou vrstvou je dvojnásobné elektrolytické nanesení ochranné vrstvy přímo na povrch hliníkových částí. Další vrstvou je nanesení základové dvousložkové epoxidové vrstvy. Třetí vrstvu tvoří stříbrná barva, která je na závěr přelakována čirým tvrdolakem.

Ochrana motoru proti poruchám

Lodní motory Honda jsou opatřeny celou řadou ochranných prvků. Základem je tzv. EAU – Engine Alert Unit – výstraha poruchy motoru, systém, který nepřetržitě monitoruje důležité funkce motoru jako jsou přehřívání, nízký tlak oleje, porucha vstřikování paliva a dobíjení. V případě poruchy dojde k aktivaci příslušné kontrolky a zvukového signálu. Dochází tak k upozornění uživatele na poruchu, která by mohla vést k poškození motoru. Spolu s blokací startu při zařazené rychlosti a bezpečnostního lanka nouzového vypnutí motoru Honda, dodává obsluze jistotu za všech podmínek pobytu na vodě.

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Nejsilnější dobíjecí výkon ve své třídě

Vynikající využitelný dobíjecí výkon alternátoru
Díky vícepólovému alternátoru Honda je okamžitě k dispozici dostatek elektrické energie. Alternátor je schopen poskytnout celkově od 22 A (BF 40) do 90 A (BF 175-250) a dobíjecích od 17 A (BF 40) až po 60 A (BF 175-250). To představuje v některých případech více než dvojnásobek než-li u některých konkurentů. Tento výkon plně postačuje pro udržení baterií v nabitém stavu po celý den i když jsou v činnosti další palubní spotřebiče.

"Trolling Control"

"Trolling Control"

Citlivé dávkování rychlosti motoru při rybaření - Trolling Control
Velkou výhodou pro rybáře je možnost velmi citlivého ovládání rychlosti plavby. Jedná se o režim, kdy pomocí +/- tlačítka na ovládacím panelu lze krokově měnit otáčky motoru po 50 ot/min v rozsahu od 750 doo 1000 ot/min.

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

Elektronecké ovládání (DBW) - Honda iST

U lodních motorů vysokých výkonů jejich majitelé ocení zejména mimořádně plynulé a lehké ovládání řazení rychlosti a otáček. Díky ovládacímu systému Honda iST (Intelligent Shift nad Throttle) s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.
Rozdíl od klasického mechanického ovládání spočívá v ovládání řazení a otáček motoru elektronickou cestou. Uvnitř motoru jsou nainstalovány elektrické aktuátory, které okamžitě a spolehlivě reagují na pokyny z ovládacích prvků, podávané prostřednictvím kabelového svazku. 

Dokumenty ke stažení

Příslušenství

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda